FANDOM

Aiden Pearce
856943 174371679377930 1430115225 o
Durum Yaşıyor
Yaş 39
Doğum Tarihi 2 Mayıs 1974
Doğum Yeri Belfast, Kuzey İrlanda
Ulusu Amerikalı (sonradan)
Yaşadığı Yer Şikago
Meslek: Gri Şapkalı Hacker
Seslendiren Noam Jenkins
Oyun Watch Dogs

Aiden Pearce: Şikago'daki ctOS'lara erişebilen; kontrol, gözetleme ve koruma konusunda takıntılı olan, çok yetenekli bir hacker. Geçmişte sevdiği insanlar yaralandı ve bir kez daha saldırıya uğradılar, bu yüzden bunu önlemek için bir intikamcıya dönüştü. Farkında olmasalar bile, takıntısı ailesini izleyecek noktaya ulaşmıştır. Watch Dogs'taki ana karakterdir. "Gri Bölge" (ne iyi ne kötü) de tanımlanmıştır.

Profil Görüntüleyicisi sayesinde etrafındaki herhangi bir bilgisayar sistemine ulaşabilir, kontrol edebilir ve tıklayabilir. Bu bütün şehri bir silah olarak kullanmasına olanak sağlıyor. Şehirdeki kameralara yaptığı gibi telefon konuşmalarını bozabilir ve izleyebilir. E3 Oynanış Videosunda, bağlantısı, Jordi, ile buluştuktan sonra ve Dot ConneXion Fuar'ından çıkarken trafik ışıklarını kontrol ederken görülüyor, hedefi Joseph Demarco'yu almak için trafik kazası yaratmak için. Daha sonrasında köprüleri, polislerden kurtulmak için kaldırdığı da görülüyor.

Appearance and BackgroundEdit

Pearce is a Caucasian male with medium-length brown hair. He has been shown wearing black boots, jet black jeans, a light gray sweater, a bistre brown overcoat, and an olive drab baseball cap. He also wears a black bandana over his nose and mouth to protect his identity.

As revealed in the E3 Gameplay Video, Pearce is 39 years old and was born in Belfast, Northern Ireland, but is an American citizen who has a warrant out for his arrest. His record also indicates that the police have been warned of his status as a vigilante. He grew up in rough neighborhoods and is presumably accustomed to violence.

Pearce's criminal past led to a violent family tragedy, which has duressed him into gaining control of the entire city of Chicago. Using the city as his weapon, Pearce is out on a quest to hunt the people responsible for hurting his family.

In order to protect his loved ones from harm, he monitors them 24/7 in secret. Unfortunatly, his family will be endangered once again. And Pearce will take justice into his own hands, confronting a corrupt system, using every weapon available to him.

Criminal RecordEdit

Pearce spent 11 months in Cook County Correctional. He was accused of computer fraud, illegal possession of a firearm, and grand larceny. He has a bench warrant for immediate arrest.

Murders committedEdit

The following is a list of murders commited by Aiden Pearce.

TriviaEdit

  • Aiden may be working as a part of a larger network of vigilantes, this is shown in the E3 gameplay video where a fellow player, Bixxel 44,  is ordered by an Unknown Hacker to protect Pearce.
  • Pearce is shown, by his birthplace, to be an Irish American .

GaleriEdit

Also on FANDOM

Random Wiki